Fina söndag!

Som vanligt springer dagarna förbi och det är nu alltså söndag kväll.

Men jag har haft ett par fina dagar! Har bland annat jobbat 39 timmar sammanlagt ons-lör (ledig tors) så har väl mest hängt på jobbet, men det gör inte så mkt eftersom jag har världens bästa jobb!
Jag har också hunnit med att gå på bodystep (jisses vad jobbigt!) , solat, varit i stallet flera dagar i rad, tvättat, promenerat och lite så.

Idag var dock en otroligt mysig dag då vi båda var lediga, tog en sovmorgon innan en superfrukost. Sen en film på det <3 efter filmen drog vi ut till stallet o mös i det fina vädret innan vi åkte till havet där Leo fick busa! Han träffade bland annat en kåt flat hane och en supergo rottweiler tik! :)

Sen har Leo badat o Gordon har fixat en beouf bourginoun som står och puttrar på spisen ännu, vi har städat av och gjort det mysigt här med doftljus mm. Jag har också hunnit med en låg varm dusch, ansiktsmask och äta en himla massa godis.

Nu snart äta grytan, sen ska jag nog sova. Börjar 6.30 imorgon så gäller att man lägger sig i tid. Och jag är riktigt trött så ;) senaste nätterna har jag inte ens hunnit ställa larmet innan jag däckat...

5 dagar är vi i Enköping <3
På gymmet i torsdags tyckte jag att jag såg Empa, Madde, Niclas och en annan, tror jag längtar hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0