Blir det bättre än så här?

Lycklig. I hela kroppen.

Förra veckan hade jag en riktig dipp men är nu åter på banan!
Igår fick jag två fina samtal - dels från min "chef" som bara överröste mig med beröm om hur duktig jag är (borde nästan skriva ner det då det inte var nådigt :)) sen fick jag samtal från ett annat jobb som ville att jag kom på intervju idag!

Så idag har jag varit med Fredrica, varit i stallet där jag red barbacka en sväng i det underbara vädret och även lunchat med Fredrica innan det bar iväg på intervjun! Då jag inte känner någon stress inför att fixa nytt jobb så tog jag det hela med ro och intervjun gick strålande - pratade i säkert en timme om massa saker. Och jag fick jobbet, men osäker om jag vill ha det. Dom ska ringa imorgon och boka in intropass så får vi se :)

Har även fått hem paket från hm där allt satt super, sen pratat med fina mamma & sen 2 timmar med bästa vän <3

Varit en fin dag idag! Riktigt fin!

Imorgon hoppas vi på en lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0