Vilken känsla!

ÅÅÅÅH, nu är rapporten färdig!
Blev 4 sidor svammel men vad gör det, nu måste jag bara hålla tummarna att den blir godkänd för isåfall är jag färdig med kursen! Woooppppiidoooopi! 
Precis när jag skickat in rapporten kom älskling hem med sushi. Total lycka då jag både var hungrig, trött och var sjukt sugen på sushi. Han kan han, min man! <3
Rullarna längst upp i vänster hörn är favoriten!

Nu ska jag dö lite framför tvn en stund innan jag ska hjälpa Gordon med lite grejer och kolla upp lite saker inför veckan.
Imorgon är jag HELT ledig både från skola och plugg, men fredag är först inskrivningen innan jag ska hjälpa Gordon innan det är dags för att jobba natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0