Utmattad

Testar på att blogga från mobilen. Får se hur det går.

Är på väg hem till vår kära lägenhet. Mailkrånglat med hyresvärden hela veckan, men de ser ut att lösa sig. Nu borde alla rum utom sovrummet vara färdiga , det ska göras nästa vecka. Samt lägga in golv i alla rum.
Jag har fått en ide hur vi ska inreda också, hoppas verkligen det kan bli bra! Vill hem nu nu nu och se om det funkar. Cross your fingers please!

Haft ett par bra dagar i Enköping. Dock har jag längtat hem, är så trött på att leva i dessa jävla väskor o sova i en oskön säng.

Fått humm om en trea med radhuskänsla också i göööteborg, dock dyr hyra men verkar så fin o bra o härlig och allt sånt där ;) men som gordon säger, jag borde vara glad över det jag har. O jag vill ju helst flytta till hus. Tänk så mysigt!

Nej, nu fortsätta fantisera lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0