Söndagsångest?

Jag trodde inte jag var typen som har söndagsångest. Men nu känner jag att jag helst vill vara uppe ett par timmar till men icke då, imorgon ringer klockan halv 6, not fun at all.
Sen ska det jobbas 11,5 timmar, hejohå! Sen är de avslutning på hundkursen vilket jag ej tror kommer gå bra eftersom vi inte tränat något på grejerna i veckan.. Ja ja!

Idag sov jag till 10, kollade sen nyhetsmorgon innan vi åt långfrukost för att sedan åka till en lgh där vi flyttstädade :) Alltid lika skoj att städa fina lägenheter, man får en chans att drömma sig bort ;)
Sen har vi klippt klorna på Leo, trimmat honom på huvudet med Gordons hårtimmer och klippt mellan tassarna, svansen, lite på magen/snopphåret och sen fick han bada :) vår lilla prins! Tycker dock det inte blev bra på huvudet men det blir nog bra när det vuxit ut lite!

Sen fika i stan med finaste Micki och Johanna! Jätte kul att träffa dom igen!

Sen har jag badat, peelat, fixat naglarna och filat fötterna :) Åt även precis mat och G har även fixat matlåda till imorgon. Världens bästa!

Nej nu plocka ihop väskan, borsta tänderna, föna håret sen slumra sött!

Godnatt ni fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0