När man inte riktigt släppt taget,

Befinner mig i skrivande stund i Enköping.
Kom hit i torsdags kväll och sover här inatt sen åker vi hem igen.
Anledningen till att vi kom upp denna gång är för att jag var tvungen att lämna in bilen, ombesiktning sker imorgon för annars blir det körförbud på min älskade!
Sen har ju Gordon 3 kunder här som vill ha månadsstädning så hela fredagen gick åt till att hjälpa honom städa och sen var det kalas hos Gordons morfar med familj med smörgåstårta, citronfromage och annat gotta!

Igår, lördag, åt vi brunch med pappa och E-K innan vi åkte till mamma o Thomas för lite fika. Sedan bar det iväg till Daniel och Annika för tacomys och film!

Idag gick jag upp vid 11, käkade brunch med familjen och sen har vi städat! Åkte sedan förbi Gordons föräldrar innan pappa o E-K bjöd på underbart gott lamm med aspergerspotatis, super sallad och vin! Sen har vi kollat film och myst.

Nu sitter jag och kollar på lite jobb..
För, mina vänner, jag kommer hoppa av socionomprogrammet denna termin.
Jag orkar inte förklara varför eftersom det är många anledningar men kan väl kort och gott säga att jag inte är redo, jag är inte fokuserad och har inte motivationen. Men jag tror absolut jag kommer läsa detta program, känns som det passar mig som handen i handsken! :)
Sen förlåt mina vänner om jag inte hört av mig denna helg. Har varit alldeles för mycket att tänka på, jag och Gordon är småsjuka och har behövt att bara "vara". Men vi är uppe snart igen som det verkar, så tålamod mina vänner, tålamod ;)

Nu hoppas jag bara bilen går igenom besiktningen och att räkningen inte blir allt för dyr..
bild från utgången för ett par veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0