Börjar bra

Mitt nya nyttiga liv har börjat riktigt bra!

Idag startade jag dagen med en skön sovmorgon innan jag och hunden gick ut på en timmespromenad i solskenet - blev både skog, uppförsbackar och villaområden.
Sen fick han busa av sig det sista innan vi gick in, båda tog en välbehövlig dusch innan det var dags för frukost.
Till frukost blev det kanelkaffe, hårdmacka (keso, paprika, avokado, lax) och ett löskokt ägg. Drack även lite bubbelvatten till det!

Sen har jag ägnat dagen med plugg, så segt! Har behövt en kaffe till, även ätit en mandarin, ett äpple och en bit mörk choklad för att få upp sockerhalten lite i blodet ;)
Nu tog jag ett efterlängtat mellanmål i form av soyayoghurt, hallon, blåbär, russin, linfrön och solroskärnor.
Ska ut med hunden en sväng innan det är dags att avsluta mitt härliga skolarbete, när denna rapport är färdig är jag färdig med kursen hälsopedagogik! Wooopi wooop!

Dock är det ju inskrivning på socionom på fredag..
Sen ett tips på något som både är nyttigt och gott är sockerärtor! Har en påse i kylen, åt en del igår och det är ju så gott att bara äta det som det är!

Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0