Lördag?

Nu är snart lördagen över och jag ligger redan i sängen! Inte för att jag är sjuk eller trött utan mer för att jag måste.

Från torsdag-fredag veckan efter (dvs 8 dagar) jobbar jag 70 timmar. Idag gjorde jag 9,5, imorgon dags för 12 timmar! Ska även på en Champions leauge match imorrn, coolt! Har man inte världens bästa jobb så säg!

Jag har inte gjort så mkt mer än att jobba. Hade 4 timmars möte i onsdags sen har jag promenerat, storstädat, tvättat, jobbat och så jobbat lite till!

Gordon jobbar mest hela tiden han också! ;)
Men blir en skitfin lön nästa månad - 168 timmar plus 91 timmar helg ob.

Igår kväll gjorde vi hemgjord pizza, blev svingod! Sen köpte gordon en baginbox. Faaarligt! Så gott att smutta på lite vin då o då...

Träningen vilar jag från tills måndag, inte mått så bra.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0