Fina helg!

Nu är min helg över då det vankas 10 timmars jobb imorgon! Så ligger redan i sängen och ska snart stänga mina gröna :)

Var ledig både igår och idag vilket har varit skönt då jag börjat känna mig sjuk :/ har sån konstig känsla i halsen så om det inte gett med sig tills måndag ska jag ringa läkaren!

Igår kväll var det mys på hög nivå! Film, naturgodis, vin och sen sängen relativt tidigt! Iallafall för min del, vet inte när
G kom och la sig.

Imorse vaknade vi vid 9 och låg sen o mös en halvtimma :) sen duschade jag medan G tog hand om hunden o fixade frukost! Sen drog vi iväg på "gratis loppis", fick en del bra grejer! Sen handla lite innan vi begav oss hem med vår förkylda hund. Hemma har jag pysslat, skruvat upp kryddhylla , städat klädkammare, ätit carbonara med G & C, sett tjejfilm, druckit mitt nya favoritte "lipton white tea granatäpple" o ätit godis :) var även iväg på en biltur på kvällen samt gick in på ica! Ikväll fixade G ihop en gudomlig cesarsallad! Mums!

Nu känner jag mig redo för en jobbdag imorgon på 9,5 h, sen måndag då ja börjar 6.30 och ska avverka 11,5 h! Sen ledig tisdag o onsdag :)

Najjjti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0