Alla <3 dag!

Hej ni finingar. Idag är det "kärlekensdag" men jag känner mig inte ett dugg kärleksfull actually! Imorse drog jag iväg på spinning som var jäkligt jobbig idag, har fått någon slags hosta och pulsen stämde inte alls överens med andningen. Men kämpade på och genomsvettig och fin unnade jag mig sen en kvart i solariet! Så skönt! Sen har jag hängt med snickaren, plockat lite, kollat på "Prinsessan och grodan" då jag passade på att sova en stund och nu ska jag kika på recept för kvällens mat. Då G jobbar från 8-20 känns det inte riktigt som det är en superromantisk dag. Jag har inte heller några pengar här så kan inte riktigt laga vad jag vill. Men hoppas på att få till skaldjurstoast, baconlindad kyckling samt kladdkakemuffins till efterrätt! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0