3 år tillsammans!

Idag firar jag och G 3 år tillsammans.
Eller firar och firar..
Gick upp 5.50 imorse, tog en kaffe, åkte till jobbet. Jobbat 12 timmar, sedan en puss, iväg o träna sh'bam med Johanna (vilket skämt denna träningsform var?!) och sen när jag kom hem hade G fixat paella, köpt rosor och bjöd på rödvin!
Sen en het diskussion, jag gick och duschade och när jag kom ut sov G. Så. Sen halv 10 (kom hem 8) har jag firat ob my own.
Bland annat sett kvällsöppet en stund, och fattar Inte varför folk bara kan äta lagad hälsosam mat och äta skräp sällan?
Sen jag träffade G och började äta lagad mat från grunden har jag gått ner 12 kg!!! Och nu , som jag skrev i tidigare inlägg , är jag inte direkt tjock...

Äh. Dags att sova, imorgon är det spinning, sola och date med snickarn som gäller!

Är ju alla hjärtans dag men jag är broke o jobbar hela dan. Blir ev en middag ute!

Puss

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1958219/images/2012/pic_189311270.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1958219/images/2012/pic_189311343.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0