Ett nytt kapitel i våra liv.

Äntligen är vi på plats i Göteborg!
Det var kaos dom första dagarna med kartonger överallt, sjukt mycket grejer att handla och välja tapeter, träffa grannar, handla lite mer och packa upp och rensa.
Eftersom vi varit helt utspridda över ett år så var det en hel del att sortera.. 
Men i tisdags körde vi vårt sista ryck och fick undan allt - det som återstår nu är bara installera tvättmaskin/torktumlare och sen är det dags att packa ihop allt igen för då ska dom totalrenovera lägenheten! Det kommer bli om ca 3 veckor, mrpfhm.  Hade tänkt bo hos Johanna då men dom är mitt i en flytt så vi får se hur det blir ;)

Jag har varit på två arbetsintervjuer också, och jag fick båda jobben! Det är deltid som personlig assistent, och tror det kan bli riktigt intressant, lärorikt och framförallt roligt! Det sjuka är att arbetstiderna passar in perfekt så när Gordon jobbar är jag ledig, och när jag jobbar är han ledig.
Det kanske inte låter perfekt men då vi var och hämtade vår gemensamma kärlek igår, lilla hundvalpen Leo (kanske ska byta namn..) så gäller det ju att se till att någon är hemma mycket med honom!
Det är helt sjukt att vi har skaffat en liten vovve, och han är så enormt charmig! Lite överviktig, smålat men med en personlighet och ett hjärta av guld! Fina älskade du!
Just nu ligger han och sover bredvid mig, i sin lilla säng, hemma hos min papa :)

Vi åkte upp till Enköping för ett par dar då vi skulle hämta kisen och hinna träffa dom vi inte hann träffa innan vi flyttade.

Jag har ju också börjat plugga men då vi haft strul med internet osv så har jag halkat efter, bra Angelica bra...
Har suttit en stund idag men det är ju sååå mycket och man ska reflektera osv osv osv.
Glömt bort hur jobbigt det är att plugga.. :/
Men jag ska fixa det här , dock är motivationen på noll men jag tror att när jag har kommit in i det så blir det bra! Och det här är ju min uppvärmning inför heltidsstudierna som troligen blir av i vår!


Nej nu är det dags att kolla föreläsningar, bye bye!
Ska försöka bli bättre på att uppdatera!

Och btw, jag har börjat rida igen!!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0