Ett litet snabbt inlägg

Hej där.
Söndag kväll och jag är snart på gång att sova, klockan ringer halv 6 imorgon och har då 10 timmar av jobb framför mig.
Måste dock först ut till Kungsbacka och lämna lillen hos Johanna eftersom Gordon också jobbar :)

Var på jobb idag mellan 8.30-14.00. Gick bra och var väldigt lugnt, och jag älskar det stället! 
Har också tackat nej till det andra jobbet då jag pratade med Gordon igår och vi kom fram till att jag ska börja jobba för honom istället, dels bättre pengar och sen mycket friare och roligare jobb!
Så sammanlagt blir det ca 150% jobb plus plugg nu i höst plus lillen. Men jag tror det kommer att bli bra!

Är väldigt nervös för imorgon .. Kommer jobba mitt första pass själv efter endast 5 timmar intro och vi ska iväg till andra sidan Göteborg! Hm, dressed for success?

Nej, matlådan är fixad, hundens grejer nedpackade och jag är nybadad plus att vi har bäddat rent i sängen.
Nu ska bara lillen ut och kissa för natten sen är det natti!

Btw, trodde inte jag skulle jobba något mer denna vecka efter imorgon men blev just tisdag kväll, onsdag natt och fredag natt. Härligt!

Godnatt ni fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0