Njuter.

Sitter i mitt gamla flickrum - men som är omtapetserat och med blandade grejer. Har två tältsängar , en klädhängare och ett vitrinskåp med pappas whiskey i.
Sitter och tittar ut, det är så jäkla fint väder ute men inte ett dugg varmt . Sluta blås!

Har nu avslutat mitt 24 timmars pass på jobbet, det har gått bra även om jag varit rätt mörbultad.
Tog en powernap och sen kom älskling hem, som håller på att städa för fullt.
Just nu dammsuger han, men han har storstädat tvättstugan samt badrummet på övervåningen. Energiknippet mitt!
Jag håller på att tvätta, sen har jag faktiskt smörjt in våra vinterskor, dom blev som nya!
Även packat ner en del vinterkläder, kände att det var dags nu ;)
Har nu börjat min ledighet som varar 1 vecka och 1 dag, jisses Amalia!
Är ju egentligen som en semester, men ser det inte riktigt så eftersom jag kommer mest ligga på en soffa hela tiden ;)

Ja, tydligen har dom börjat med LCHF här också, så ikväll kör vi nyttigt!
Ett tips på nyttig och god mat är att koka mathavre, steka tonfisk med rödlök och lite matlagningsgrädde + lite paprikapulver sen blanda ihop allting - det fick bli min lunch!


Jag älskar er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0