Jag vill uppdatera mera

Hallå ni där.
Finns det någon annan där ute som fortfarande inte gått upp ur sängen trots att klockan är snart halv 2?
Jag känner mig så sjukt lat, men samtidigt är det så sjukt skönt!
Jag kan ju inte, pga olika omständigheter, göra mer än att rulla runt i sängen hela dagarna typ :) Men börjar få ont i ryggen, så ska snart upp och äta lite innan det blir promenad!

Jag önskar jag kunde skriva en rolig och inspirerande blogg men det tar stopp. Just nu har jag inte så mycket roligt att skriva om heller.
Legat en stund och internetshoppat på HM, men måste vänta på att älskling kommer hem innan jag beställer eftersom han ska få lite kläder också :) Eller vänta.. jag tror jag skickar efter och sen i värsta falll får vi skicka tillbaka ;)

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0