Familjemys.

Jag förstår inte, jag njuter så fruktansvärt av livet just nu att det är galet. Men jag gillar det, och ska inte klaga!

Fick äntligen träffa min älskling igår kväll, mys! Men eftersom jag har en del ont i kroppen var jag väl inte den mest romantiska, men det tar jag igen en annan gång!
Sov hos världens finaste mamma igår också, mys!

Idag blev det sovmorgon , sen in till stan för att hälsa på Bella innan pappa kom och hämtade mig. Gordon jobbar :( Men imorgon är han ledig! :D
Hemma hos pappa har jag vilat lite, sen har Daniel med familj kommit. Ätit god mat och jordgubbar med glass, mums! 
Sitter nu uppe med barnen som spelar på mobilerna och äter godis, och jag datanördar.

Ska packa ihop lite sen åka över till mamma om en stund. Morsdag imorgon. Bästa älskade mamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0