Drömmar

Jag suger på att uppdatera - men vet heller inte om det är någon som läser min blogg.
Det är så himla mycket som händer i mitt liv - med både framtid, jobb, kärlek och vänner.

Jag och Gordon flänger runt, vet aldrig vart vi sover eller vart vi är. Ser till att min stora svarta väska alltid är packad med det allra nödvändigaste och att bilen är tankad.
Idag har varit en lugn dag i jämförelse med dom flesta andra, då sov jag och låg i sängen fram till 3 (!) på eftermiddagen sen tvättat lite innan det blev 3rätters och bio i Uppsala. Jag och Gordon firar 2 år och 4 månader idag,  herregud vad tiden går!

I helgen har vi hängt med Pierre och Bella, gått barturne i Enköping, spelat minigolf, ätit thaikäk, hängt i klosterparken/hamncafét med härliga människor, varit på Grand National och spelat på hästar , vart på middag hos mor min. 
Inte konstigt att man är trött idag?

Jag jobbar imorgon, sen åker jag och Gordon till Göteborg för att hämta hem hans bil! Så glad för hans skull!
Jag måste hinna träffa världens bästa Mallanbrallan snart också <3


Jag vill köpa en häst och en hund, flytta och träffa nya vänner, färga håret och sen resa till Kuba alternativt Hawaii. Tror ni jag hinner det innan året är slut?

Nämnde jag att vi fått erbjudande om en lägenhet i Helsinborg?
Jag har också införskaffat mig en iphone 4, det ni ;)



Gordon har även köpt en firmabil - så nu kör det igång på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0