Kära Göteborgare,

‎"för att vara lycklig krävs det tre ting: något att göra, något att älska och något att hoppas på!" Oswald Chambers

Jag har något att göra, eller rättare sagt: Jag har massvis att göra!
Jag har jobbat nu på 9 dagar 103 timmar. Herregud vad jag börjar bli trött i huvudet.
Glömde bland annat nycklarna i bilen idag..
Jag gör just nu mitt sista pass på två dagar, sen jobbar jag fredag-tisdag och så är jag ledig 5 dagar! :D Då åker vi till Kalix för att träffa släkten! Love love love!
Är även hus o kattvakt hos min bror i en vecka, jätte mysigt! Får hoppas på lite bra väder bara så ska vi bada i poolen dom har där :)


Jag har massor av människor att älska.
Min familj, är så sjukt jäkla underbar. Jag har världens bästa o klokaste pappa, världens underbaraste mamma och ja, allihopa är helt klart bäst!
Saknar två i min familj lite extra mycket just nu, några som jag inte träffat på väldigt länge.
Jag har även världens finaste o underbaraste pojkvän. Åh, my love! No words can describe you!


Jag har också saker att hoppas på. Dock är en förhoppning infriad - vi har fått en lägenhet i Göteborg! Så 1a september bär det neråt, åh vad jag längtar!! Så hoppas jag på att få komma in på den skola jag vill, eller få ett jobb jag anser roligt och värdefullt att gå till i Göteborg. Känner mig dock en aning skeptisk då jag redan har världens bästa jobb- det är med en klump i magen jag kommer säga hejdå till dom i augusti sen :(
Jag hoppas också på att jag får en bra lön, att vi kommer resa i vinter och att alla nära o kära kommer och förblir välmående!


Måste även berätta att en semestervecka ska hinnas med v.32 också! Då drar familjen till Gotland! Underbart!

Nej nu ska jag nog sova, upp vid 7 imorgon sen bär det av på älgsafari.

Och om någon läser, vill jag bara säga, att hör gärna av er. Jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0