Bloggperiod

Har lyckats hamna i en period då jag faktiskt uppskattar bloggandet och tycker det är rätt skönt att skriva av sig (:

Sitter just nu med färg i håret, färgade det igår och hade hoppats på en cool röd färg men eftersom jag har en hel del svarta pigment kvar i håret blev det bara hårbotten som blev röd, klarröd. Så tog bilen till Grillby och köpte en brun färg så jag får någorlunda jämnt, tills jag bokat tid hos frissan (:

Åkte ju hem i onsdags. Grät som ett litet barn halva resan och lyssnade på tokhög musik så jag tillslut fick huvudvärk. Varför så tungt? Det kändes som om jag lämnade halva mig, obeskrivligt. Som tur var det fint väder så fick lite energi därifrån och resan gick bra :) Kom hem till pappa, in med alla saker sen äta innan det blev sängen.

Igår så jobbade jag morgonpasset på fb-gatan vilket var ett riktigt bra pass! Solen sken och ja, det var en bra dag :) Sen till First hotel och hämta Gordons arbetsintyg innan det blev köpa hårfärg sen träna (: sammanlagt blev det 1 timme på löpbandet - toknöjd!
Först 30 min powerwalk, sen 10 joggning. Sen eftersom jag ändå var tvungen att knyta skorna osv så stoppade jag och gjorde lite rumpövningar o situps innan det blev 20 min konstant joggning. Jag är nöjd!
Sen hem till pappa och prata, äta o färga hår.

Blir mer och mer sugen på gbg. Pratat med världens bästa Ingrid och så har jag sökt några jobb som känns toppen bra. Det bästa är ju för Gordon men ändå (; Men ska väl försöka få tag på Gordon snart och prata mer om planerna!

Idag har jag legat och myst i sängen rätt länge innan jag gick upp, pressade lite juice , drack chaite och åt en leverpastejsmacka under tiden jag läste tidningen - mysfaktor!
Skulle egentligen tränat vid 1 men eftersom håret såg så förjävligt ut, jag måste packa upp mina saker och hundarna är inne så skjuter jag upp det till senare :) Sen ska jag ta bort mina naglar innan det blir fredagsmys hemma hos världens bästa mamma!
<3

 I love you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0