Bra onsdagskväll

Innan jag kryper ner under täcket tänkte jag göra en snabbuppdatering eftersom jag känner mig.. lättad?
Tog mig till stan, tog en timmes promenad med Emelie och pratade om himmel o jord, jag gillar den tjejen och tycker det är så coolt att hon ska till Australien. Hon kan hon ;)
Tog sedan en snabbkaffe med Johan sen innan det var dags för spinningen som skulle vara på 45 minuter, kommer dit och där är kvinnan som brukar ha måndagspassen och kör igång. 1 timme senare är jag helt död, mina ben är spaghettin, jag mår så jävla illa och svetten rinner. 45 min my ass!  Jag som hade tänkt att det skulle vara ett kort pass köttade på med tyngd och klarade det - men jobbigt var det! Och lärt mig att inte grunda ett tufft träningspass med några skogaholmslimpor och ett antal kaffekoppar.. Men på något konstigt vis som jag aldrig trodde skulle hända, har spinningen blivit ett litet beroende för mig .Trots att jag bara ville lägga mig ner och dö en stund under passet ser jag redan fram emot nästa. Där kan man svettas, ta i och njuta i halvmörker, med hög musik och man bestämmer helt vilken nivå man vill lägga passet på. ÄNTLIGEN en träningsform som passar mig. Och att det tar på min lilla mage, min gigantiska rumpa och lår är ju bara en bonus (:
Stapplade sedan in på coop för inhandling av soyamjölk, keso, apelsiner och grapefrukt. Tog mig hem till pappsen där dom redan ätit så jag koka lite quinoa , hackade gurka, tomat, paprika och lime och åt det med keso och några skivor salami. Och till det drack jag världens bästa dryck ; VATTEN!
Under tiden jag åt och 2 timmar efter pratade jag med pappa. Älskar den människan! Han får mig verkligen att tro att jag kan bestiga det högsta berg, bara jag vill och har redskapen. Jag förklarade att jag känner mig så otroligt splittrad, osäker och framförallt tråkig men efter det där samtalet så inser jag att så är inte fallet. Det gäller bara att acceptera att ALLA ÄR OLIKA!
Vi pratade väldigt länge och det känns så skönt inom mig. Ibland är det skönt att bara ÖSA ut känslor, säga dom högt och få perspektiv på dom.
Ser fram emot att börja plugga igen också!
Imorgon ska jag träffa bror med familj innan jobbet, sen fredag träna och träffa bästa Madde. Glädjer mig (:!!
PUSS godnatt!
btw, jag ska bli bättre på att lägga in bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0