Ovänner och vänner.

Torsdag idag, känns som en bra torsdag.
Vaknade upp hemma hos Gordon, han hade åkt till jobbet och jag pallrade mig upp för att åka till pappa för att byta om, duscha och packa för jobb :)
Har precis sökt ett par jobb i Göteborg medan jag druckit te och lyssnat på regnet som slår mot fönstrerna. MYS!

Blev ingen titt på valpen igår, det passar inte in i vår livsituation för tillfället. Får bli till jul istället :)
Jag träffade Bella igår även för en fika på det nya cafeét, skitmysigt och bra priser!
Sen hängde jag hemma hos Madde där det blev mat och prat hela kvällen! :) sen hem till älskling och sova där, hatar att sova utan honom så..

Jag har bara 5 arbetspass kvar nu! Pepp! Fast sammanlagt är det 70 timmar , så ja, jag har en del kvar ;)

Har fixat matbord + stolar också! Skit bra! Nu är det exakt 14 dagar kvar till flytt, wooop wooop.
Kära Göteborgare, se till att det slutat regna till dess! ;)

Nej nu lite smink innan jag ska träffa Bella en stund för sedan kaffe hos Johan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0