Upp och ner, ner och upp

Saker sker väldigt snabbt nu. Snabba vändningar.

Gordon har fått jobb i Uppsala/Enköping.
Jag ska jobba på fgatan söndag-måndag.
Jag, Gordon och Bella åker till Danmark på tisdag.
Vi ska kolla på lägenhet här imorgon.

Vad hände med Norge? Vad hände med GBG? Vad händer?

Vi väntar på många svar , tids nog kommer dom.
Jag vet att både jag och Gordon behöver en fast punkt, där vi kan mysa och laga mat, se en film och bara vara.
Norge livet lockar inte längre.
Jag tror, helt ärligt, att det kommer komma en fantastiskt bra lösning snart.


En liten update från mig.

Just nu myser vi bara med folk vi tycker om. Träffat bästa Rolf, varit i Västerås, spelat kort, träffat föräldrar, några vänner. 

Jag mår bra tillsammans med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0