Tråkig människa?

Jag har funderat ett tag nu. Är jag en tråkig människa?
Är man tråkig bara för att man inte acceptarar otrohet, inte röker på och alltid försöker vara så ärlig som möjligt oavsett om det är föräldrar, vänner, pojkvän? 
Är man tråkig för att man inte har något intresse av att vara ute till 7 på natten, bli tokfull och inte minnas vad man gjort?
För mig, är det tråkigt. För mig är det roligt att resa, äta god mat, umgås med människor jag tycker om.


Idag åker jag, Bella och Gordon till Köpenhamn.
Det ska bli underbart!

Kommentarer
Postat av: Empa

Hade du varit en tråkig människa, hade vi nog inte varit så bra vänner som vi är idag. Jag tycker du är bra på ditt sätt. Det är därför jag tycker om dig så mycket som jag gör. Och saknar dig till tusen just nu <3

2011-04-13 @ 06:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0