FLaaaaa

nu ar det jatte lange sen jag skrev har. men okej, dagarna gar fort.

jag och min alskling har hunnit med en resa hem, vilket var en alldeles for bra resa om man kan saga sa. Jag fyllde 20 och manga goa vanner kom och vi festade och hade det underbart.
sen resten av dagarna blev det kramar och mys. mums.

men nu ar vi tillbaka i fla, och idag fick vi sluta tidigt for att se pa film med vara kara arbetskollegor i konferansrummet. just nu ater nagra , andra spelar kort och jag sitter har.
solen skiner ocksa for forsta gangen i fla typ, och inne ar vi.
jag har lanat brisas dator och hon har inga svenska bokstaver pa sin, eftersom datan ar fran usa kanske?


nej okej, jag orkar inte skriva men jag har det bra.
fatt en ny chef, daniel och han bor aven hos oss nu.

BAAAJ!
looove you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0