Tjenare kexet!

Står du här och smular?


Nej okej. Tisdag idag. Snart en vecka sen sist vi sågs. Hej hej hemskt mycket hej!

Sista nattpasset gick bra! Nu har det nya schemat kört igång, spännande! Jobbar första passet imorgon på det, hoho!

På tal om jobb måste jag försöka komma upp till 100%! Jag blir såååå uttråkad när jag jobbar så lite sen är det så att jag behöver pengar. Helst obegränsat mkt av det också! Har så mkt jag vill göra och köpa så ja. Men har sökt några andra jobb också så får vi se vad det blir :)

G har varit/är förkyld sen i fredags men mår mkt bättre nu! Men det är inge kul när han är sjukis :(

Leo kissade i djuraffärn idag, skit skoj^^ så mkt hormoner det börjar bli i den 26,8 kg tunga kroppen! (fattar ni? 26,8 kg och är "bara" 9 månader!) medelvikten är 25... Kaxpelle har han blivit också!

I helgen var pappa o EK här. Så förbannat mysigt men tiden går så snabbt! Lördagen bjöd på trerätters - räkskagen som blev perfekt m ingefära mm , kyckling&gorgonzolapasta sen kakor, godis o kaffe! Dock tog det tid för oss att äta så vi hann med melodifestivalen, en film och lite så under tiden ;)
Söndagen promenerade och åkte vi Göteborg runt! Kallt men mysigt! Åt räckmacka sedan mös vi in oss hemma med film, ost&kex och lite mera film!
Måndagen gick i shoppingens anda innan dom åkte hem. Fina dagar!

Idag har jag varit ganska ledsen. Kännt mig som en ful oomtyckt oinspirierad människa. Men det gick över efter prat med min fina och en tillbaka blick på "förr i tiden". Tänk vad fina människor jag lärt känna! Dock känns det väldigt ensamt här nere ibland. Men jobbar nu i helgen sen är det dags att åka hem ett par dagar. Åh så mysigt det ska bli!

Nu sängen - imorgon ska det hinnas med promenad, träning*2 och sen jobb 14-00! Puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0