Myshelg!

Söndag kväll i Gs föräldrars hem. Mysigt!

Haft ett par effektiva men riktigt fina dagar! I fredags kväll var vi hos Pillan & Johan. Sen lördag var vi hos Rolf, sen på loppis o lite annat innan vi träffade Emelie för en fika innan vi mötte upp Emma och Hysén så fick pojkarna busa! Sen till mamma där vi åt, skrattade och hade de fint!
Söndag upp relativt tidigt innan vi åkte till auktion. Eller planen var så men det var stängt. Så drog till gamla jobbet, så kul att se alla igen! Sen ut till bresse innan vi drog till papi o EK för lite våfflor och gottis! Sen till Gs päron. Hejåhå!

Nu ligger jag i sängen. Imorgon inleds 11 dagars jobb nonstop. Dels på mitt jobb men ska hjälpa Gordon rätt mkt också. Kanske får ledigt söndag om jag skiter i det andra jobbet.

Äsch.

Iallafall. Har så mkt fina människor omkring mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0