ett snabbt fredagsinlägg.

hej o hå.
skriver några rader här innan jag ska ut i solen med min älskade lilleman som för tillfället sitter med en leksak i munnen och tittar på mig. Mysemannen!
Jag har haft en skitmorgon minst sagt. Eller inget särskilt som hänt men har bara kännt mig fel och något konstigt med kroppen. Inga kläder kändes bra och jag var bara på pisshumör. Men efter en stor kopp kaffe, och letat igenom garderoben känner jag mig på lite bättre humör.
Igår jobbade jag med Gordon hela dagen innan vi bjöd på middag för Gs föräldrars vänner. Jätte trevligt!!
Nej fan, inge vettigt att skriva.
Jobbar 16.30-01.00 ikväll sen imorgon jobbar jag 15.00-01.00.
Det var min helg det...
Ringt och tackat nej till ett jobb iallafall.. Men ska på intervju på ett annat nästa vecka och även en annan som ringt och försökt få tag i mig. Får se om det är något intressant! :)
Och träningen går åt hvete.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0