Workaholic

Nu är det dags att skärpa sig och sätta igång att jobba så mycket som bara går!

Så från att bara ska ha jobbat imorgon kväll så jobbar jag både nu ikväll och torsdag kväll plus 2 möten. Kommer bli ett par tuffa dagar tror jag men jag behöver alla pengar jag kan få.

Bland annat för att jag fick fakturan på bilen som slutade på 7000.. Jippi! Kul när man fick en lön på 7700 denna månad, men som tur får jag vänta med att betala fakturan tills jag har pengar.
Det är strålande sol ute idag så varit ute med Leo o Gordon på lek & buspromenad. Nu är Gordon iväg och jobbar igen och Leo sover så sött. Jag ska hoppa in i duschen sen plocka undan lite innan det är dags att åka iväg till jobbet.
Idag är en sån dag jag längtar hem till vänner & familj, kom visserligen hem igår kväll från Enköping men skulle vilja umgås med familjen och vännerna mer ofta. Nu kommer vi inte åka upp förän början på mars och det känns jätte länge dit! Det är så mycket tankar och känslor just nu som jag vill dela med dom jag tycker om, face to face. Jag vet inte..


Äh, jag älskar er ialllafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0