Tisdag hela dagen,

Hej. Nu är det ett tag sen jag skrev här men det har varit fullt upp sen i fredags. I fredags följde jag först med Gordon och jobbade ett par timmar innan jag åkte till frisören och fick till peruken någorlunda som jag ville så det känns bra! Sedan direkt ner till skolan för att skrivas in, det är 160 pers som kommit in i år! Herrejisses! Sedan var det rundvandring och fika. Hittade en del personer som var riktigt trevliga! Sen åkte jag hem och sov innan det var dags för att åka och jobba. Hem igen lördag morgon, sov en timme innan Gordon väckte mig och gjort en brakfrukost! Sen tog vi hunden och begav oss ut på solskenspromenad runt en sjö! Hur mysigt som helst och Leo skötte sig exemplariskt, han var lös nästan hela rundan och han ignorerade allt folk och bara nosade på hundarna han mötte innan han gick vidare. Då värmde det i mitt hjärta! Han hittade också en lekkamrat som han fick busa av sig med sen :) Sen blev det stress, hämtade Fredrica och sen var det dags att göra sig iordning för 40årsfest! Blev en riktigt lyckad men känslosam kväll. Underbara ni, vad jag tycker om er! Var hemma igen vid 03.00, för att sedan gå upp igen vid 07.00 då det var dags för jobb! Tur att han jag jobbar hos var den som fyllde år så inte bara jag som var schleten! :) Dagen gick i ett, hade en riktig mysig dag trots att man var lite små trött. Sen efter jobbet åkte jag och Karin och handlade mat så skjutsade jag hem henne, sen när jag kommer hem har Gordon tänt alla ljus i hela lägenheten och lagat en trerättersmiddag åt mig. Älskade älskade man! <3 Han hade också kört iväg gamla sängen. Resten av kvälllen var det bara mys mys och mera mys! Måndagen var det mycket på min "todolist" som jag var tvungen att ordna, sen bakade jag scones och Johanna kom på lite eftermiddagsfika! Hon blev kvar ett par timmar och sen var det bara att åka på hundkursen. Leo skötte sig väl okej, han hade lite väl mycket energi och momenten var väl lite väl svåra tyckte han då det handlade om att ligga kvar medan andra hundar var lösa och levde rövare. Sen hem, pratade med mamma och fortsatte göra saker som jag inte hunnit med. Idag har jag ätit lunch med älskling, varit på promenad, städat, fixat och ska snart iväg och jobba. Ska ha upplärning idag vilket alltid är lika spännande! Imorgon fyller min älskade år och det ska firas! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0