Skit torsdag!

Idag har jag riktigt vaknat på fel sida. Jag känner mig irriterad och ingenting är som jag vill.
Hade tänkt gå upp vid 9 imorse men då det var alldeles mörkt inne och insåg att det regnade ute somnade jag om en timme (eller två). När jag väl bestämde mig för att gå upp ringde Gordon och frågade om jag visste vad som var fel på torktumlaren, men nää det visste jag inte. Vi har ju sån där jordfelsbrytare i uttaget den sitter i och trots att jag svitchar tillbaka den löser den ut igen. Morr. Tror inte hyresvärden är så villiga att hjälpa oss lösa problemet heller så vi får se.. Ska snart ner till tvättstugan och se om jag kan låna torktumlaren en sväng.

Var svinhungrig imorse också och pga mitt dåliga humör bestämde jag mig för att äta upp sista vitlöksosten. Så blev ett par hårdmackor med vitlöksost och paprika plus en kopp te och soyamjölk.

Jag är fruktansvärt sugen på pannkakor idag. Funderar på att göra en morotssoppa och pannkakor till efterrätt, vad tror ni?

Leo är sjukt trotsig idag också, herrejösses!

Nä nu måste jag göra mig iordning för måste ner och lämna mina böcker och handla lite mat.
Sen sälja alla grejer som jag burit upp från källaren, sen boka frisör och möte för löneförhandlingar.
Nä fy fan, jag går och sover igen.

Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0