Ledig helg,

Jag har avklarat ca 50 timmar på jobbet onsdag-fredag. Gick förvånansvärt lätt och har haft ett par riktigt mysiga dagar! Dock så känns det som att hemmet blir lidande och att inge roligt att inte hinna träffa mr G. Men, som sagt, I need all money I can get! 
Jag kommer iallafall jobba minst 14 pass i februari á 11-14 h/pass. Så det blir ju ett par timmar. Har även fått löneförhöjning från och med 1 januari, hela 7 kr! Känns gott!

Annars då?
Igår efter jag kom hem från nattpasset gjorde jag frulle och käkade framför nyhetsmorgon och lyckades somna en stund..
Sen färgade jag hår
Efter det lite hångel med lillpojken
Sen åkte jag och storhandlade, sen städade jag och så kom älskling hem och medan han lagade mat gjorde jag en försenad födelsedagstårta till honom!
Efter maten gick luften ur oss båda, och älskling somnade på mig i ungefär en timme då jag var helt mos.
Sen lite the voice, rödvin, nötter och annat gottis!
Idag lördag sov vi länge. Sen låg jag och drog mig medan G gick ut med hunden och fixade frukost till mig.
Min man, åh vad jag älskar dig.
Sen efter vi käkat drog vi ner till köpcentret, jag köpte en bodylotion från the body shop och ett par leggings. G handlade ett par handskar, får se hur länge han har kvar dom... (Förra vintern försvann 5 par tror jag..)
Sen åkte vi ut till havet där Leo fick busa och träffa lite andra hundar.
Nu håller jag på att tvätta, och har också hunnit med detta:
Snart mat och ikväll blir det bara lugnt. Min hals är inte riktigt på min sida :/
Sen har jag fuckad träningsvärk från igår då jag bar en massa kassar och grejer, bar blandat annat ner ett köksbord själv i källaren..
Ha en bra kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0