TRÄNINGSVÄRK!!!!

Tjo breee!
Typ :)

Igår var jag och tränade efter en timmes promenad med Leo. Bodypump tillsammans med fina Karin!
Var svin jobbigt och mycket teknik, hoppas jag kommer i det snart ;) När jag gick därifrån kunde jag knappt gå..
Eftersom bussen inte gick förren efter 20 min passade jag även på att ringa finaste mamma :) <3 sen middag, dusch och så sängen!

Imorse försov vi oss en timme, vaknade 6.50 och fram till halv 8 skulle vi hinna äta frukost, sminka mig, fixa håret, klä på mig, packa väska, rasta/mata hunden, köra Gs bil till verkstan och sen åka till jobbet där jag började halv 8. Men fixade inte det så kom en kvart sent ;) men rätt bra jobbat ändå tycker jag! Framförallt med träningsvärken jag har....

Bra dag på jobbet, slutade strax efter 6 då det var att hämta Gs bil, låna bok sen hem o laga mat/diska. Nu ryggläge!

Ledig imorgon, så skönt :) men har en massa ärenden att fixa så blir ändå upp i tid :) sen hoppas jag på att få spinna lite! Dock ont i halsen men ska ta massa vitaminer innan jag somnar :)

Sen är ett paket på väg till mig, spännande ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0