Torsdagsmys

Igår gick pluggandet inte alls bra. Gav upp, pratade med Johanna sen drog jag ut i den fina vädret men älskade hunden! Jag blir så otroligt jävla stolt över honom, han är lös nästan hela tiden och han ignorerar alla människor och lyssnar skit bra på mig! Enda gångerna det knyter sig i magen är när det kommer en annan hund då han blir väldigt intresserad men har börjat gå bättre och bättre för varje gång. Älskade lilla hårboll! <3
Sen jobbelijobb. Jag hade tankarna på annat håll men i det stora hela var det en jätte mysig kväll! Dock sovit dåligt men tagit igen det nu på morgonen här hemma ;) Vaknade när älskling kom hem på sin lunch och fixade frukost till mig! Fina killen!

Jag har nu skrivit färdigt skolarbetet också. Eller okej, jag la till ett halvt a4 och I pray to god that im gonna get through. Jag orkar inte mera plugg!

Nu ska jag ta en lång dusch, sen bege mig ut med lilleman innan det är dags för att fara och jobba igen! Imorgon tror jag blir en skit mysig dag även..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0