Måndagspepp!

Eftersom jag är en sån ovan "gå upp tidigt många dagar i rad" människa tänker jag fortsätta klaga lite. Imorse var tredje dagen det var tidig uppgång och klockan ringde redan 5.45. Men, när man väl är uppe är det fan rikigt najs! Hela dagen framför sig!!

Avverkat 11 h jobb idag och det har rullat på bra! :) Dock lite deppigt väder så varit lite extra trött, höhö.
Ikväll sedan svida jag och Gordon om till träningskläder, körde spinning innan lite styrka sedan sola för mig och basta för honom :) nu har vi precis smällt i oss korv m bröd och super god sallad!

Bokat läkartid till torsdag också, hoppas på något svar så jag vet hur jag ska bli helt bra. Men det återstår att se, jag fruktar dock det värsta.

Pappa o sambo kommer till helgen också, så mysigt!

Sen hooomies, idag rulla lönen in och ingen är lyckligare än jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0