Knasigt,

jackan nytvättad, sängen nybäddad med rena sängkläder, jag badad och tränad sen är jag supermätt också!

Imorse tog jag det lilla lugna, låg och drog mig innan det var dags att rasta lilleman och vi var ute säkert en 40 minuter innan det var dags att fixa brunch till mig och Gordon :) Så mysigt när han kommer hem på lunchen och äter med mig! Idag kom han hem med en bukett tulpaner också, älskade man!

Sen har jag städat och försökt mig på att baka! Dock svämmade smeten över och lägenheten blev snabbt rökfylld. Typ iallafall! Fick aldrig till kakan som den skulle men blev god med lite glass till :)

Sen har Ingrid varit förbi här och vi drog sen på ett zumbapass! Första gången för mig och jävlar vad jag skrattade. Och vad svårt! Sånt jävla snabbt tempo! Men efter en timme av skratt o svett hade vi överlevt det också, och mitt mål är nu att lära mig detta!

Sen hem, tog ett bad för att sedan hoppa i mysdressen! Sen har vi gjort en matig soppa som blev galet god o en riktig vitaminbomb!
Bland annat innehöll den färsk ingefära, paprika, lök, vitlök, potatis, morötter, chili, entrecote och en massa annat mumsigt! Serverades med en klick creme fraiche och koriander!

Sen har vi sett tv och jag har fixat lite. Nu ligger jag i sovrummet men ska väl strax göra mig iordning för att sova, jobbar natt imorgon sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0