Glad cheeey!

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg här. Är på jobbet nu men hur lugnt som helst, och jag är hur speedad som helst!

Har så otroligt mkt att se fram emot nu så jag blir alldeles till mig!

Jobbar dels min sista natt nu innan jag är ledig till nästa torsdag. Hela helgen är spikad med träning, fint sällskap, mat, alkohol och mys! Sen lite mera träning! (dock har inte min hals varit på min sida idag :( )
Sen i början på nästa vecka ska jag hjälpa G med företaget, sen även tillbringa ett par timmar på möte! :)

Sen helgerna fram över är också helt spikade;
Nästa helg är det jobbhelg men ska bland annat på en handbollsmatch då!
Sen kommer min älskade pappa o sambo helgen efter.
Sedan är det Falkenberg och en myshelg!
Och sen är det dags för Enkööööpig!! Blir dock nästan enbart en jobbhelg men ja ja!
Sen helgen efter det, är väl det inte riktigt spikat ännu men tror det får bli en jobbhelg! ;p
Och sen helgen efter det kommer dom finaste från Enköping!! Så roligt!
Sen helgen efter det kommer syster med la familia!

PUSS på det!

Nej nu ska jag vila lite tror jag.. Meningslöst inlägg men så glad :)
Jag älskar mitt liv. Jag älskar er som jag har runt mig. Jag älskar mitt jobb, vår
lägenhet, min bil. Jag älskar vår stad. Nu ska alla bara bli friska och så sen är jag nöjd. Eller okej, blir nog aldrig nöjd men lycklig iaaaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0