Frustration

Jag läste hälsopedagogik i höstas. Skickade in sista uppgiften i början på januari och får nu tillbaka bedömningen:

Hade gärna velat ta del av vilka etiska svårigheter du kan stöta på i ditt arbete i förhållande till valt problemområde. Hade även varit intressant att du i diskussionsavsnittet problematiserat de svårigheter du möter i förhållande till kurslitteraturen. Tänk även på din referenshantering i din diskussion.

Men den förklaringen blir jag underkänd på uppgiften och om jag inte kompletterar blir jag underkänd på hela kursen vilket innebär att jag slitit ett halvår i onödan och att jag måste betala tillbaka alla csnpengar. Inte värt det, nej. Men jag förstår verkligen inte hur dom menar, och jag tolkar det mer som det är av "deras intresse" att jag ska komplettera mer än att det är obligatoriskt?
Skickat ett mail till läraren men får inga vettiga svar där heller.

Vaknade på bra humör men nu är jag fan irriterad. Åh. Jag har inga böcker kvar hemma heller, och uppgiften måste vara inlämnad senast fredag. Hm. Åh. Åh.

Solen skiner idag iallafall, underbart! Ska sitta en stund till med uppgiften sen ut och promenera med lilleman.
Sen ikväll är det jobb, och imorgon kväll så har 30 timmar jobb framför mig på två dar!

 

Graaahhhhffaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0