Fina dagar!

Tisdag kväll. Huvudvärk som jag tror beror på stel nacke?
Ska försöka tigga mig till en massage sen ;)

Det har gått bra att jobba iallafall. Jag har världens bästa och roligaste jobb!

Igår efter jobbet fick jag donken av älskling sen däckade jag vid 22! Vaknade självmant idag vid 8 men låg och drog mig till tio, är det ledigt så är det!
Sen har det pysslats, rastat hunden och sen bar det iväg på spinning! Så jävla skoj och jisses vad skööönt! Fick upp pulsen på 90% av max och fick till och med beröm! Kändes som väldigt hightech med pulsmätare o allt sånt!

Sen dusch innan det bar iväg på 2,5 timmes hundpromenad i strålande solsken! Gick tillsammans med ett gäng människor o hundar. Supernyttigt för både mig och Leo! Och Leo har blivit kär i en mastifftik..

Sen hem, laga korvstroganoff innan det bar iväg på lite shopping (tvättmedel osv...) Nu håller jag på att tvätta min jacka o väntar på att få gå och sova....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0