Drog,

Drog, drogade , drogat, draaa? Nej okej, jag är lite trött. Jag har hunnit med att jobba 6.30-18.00 i måndags för att sedan stressa till IKEA för att köpa doftljus innan hundkursen. Sista gången på hundkursen och Leo skötte sig bra, så stolt man blir!
ser fram emot nästa kurs!
Och Leo också..
Det har också varit sjukt fint väder nu i tre dagar, helt underbart. I måndags kunde jag dock inte njuta av det men igår så var jag först ute och busade med Leohjärtat innan jag åkte till stan, mötte upp Karin för att fixa träningskort för att sedan vandra runt lite på stan. Tog även en soyalatte, och jisses vad gott!
Köpte också, trots att jag kanske inte borde, en skylt till toaletten och ett yankeecandle. I´m addicted to smelly candles!
Jag har jobbat natten som var och inte fått alls mycket sömn, men när jag kom hem imorse var det hantverkare här som fixade detta ;
Nu har vi äntligen fläkt och bänkbelysning! Woooopi! Så nöjd tjej!
Sen somnade jag ett par timmar, vaknade med världens ångest eftersom det är så fruktansvärt härligt väder ute. Men tog och käkade lite frulle plus drack lite te i mitt nya favoritglas.
Nu ska jag svida om och ta med mig lilleman på en promenad, sen ikväll är det dags för body pump! Hopp hopp!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0