Bitterfitta?

Fredag idag. En underbar fredag!
Gick upp halv 10 imorse för att se slutet på nyhetsmorgon, fixa mig, dra ut med hunden och sen åka till kontoret. Fixade lite papper innan jag handlade. Sen har jag storstädat här hemma, fixat med ännu mer papper och en del ärenden. Nu ska jag snart ut med lilleman som blivit förkyld, för att sedan göra mig iordning för att åka till stan för att Gordon vill bjuda på käk ute :) Mys!

Anledningen till att jag först ville skriva är, att jag känner mig rätt besviken av många.
Det är så många som lovat att komma ner hit och hälsa på, men det verkar aldrig hända. Varför säger ni ens det om ni ändå inte tänkt hålla det?
Ni vet vart jag finns, jag är i Enköping ca 1 gång/månad men skulle uppskatta så jävla mycket om ni höll det ni lovade.
Många skyller på ekonomin, men samtidigt så om man verkligen vill, så har man råd. Om jag har råd, har ni råd.
Så, kanske ni tycker jag låter bitter, men tänker inte räkna med er. Ni kan ju höra av er om ni garanterat kommer ner, och ni kommer då vara hjärtligt välkomna! Men, tills dess behöver jag inga tomma löften.
Nej, nu dags att sätta fart.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0