Upp i ottan

Herregud vad jag är morgontrött.. Varje kväll har jag stora förhoppningar för nästkommande dag men inte känns det lika lockande på morgonen heller ;)
Idag, nu på morgonen, är det iallafall tvättstugan som gäller. Tänkte att det var lika bra att ta en tidig tid eftersom lilleman alltid brukar vakna då och vara kissnödig. Som tur var, då vi har mycket tvätt, fick vi tillgång till alla maskiner idag! Wooop wooop!
Gordon ligger och snarkar, jag tänkte lyssna på en föreläsning sen ska jag tvinga upp honom och jag somna om.
Jag har ju blivit förkyld :( Ont i hela huvudet och ansiktet, och vill bara ligga under täcket.
Men det är ju lite svårt när man har en liten som är mer vild än tam ;) Men nu sover han också så tänkte passa på att lägga in lite bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0