Sug.

Blev lite bloggsugen innan jag ska hoppa i säng så tänkte att det är väl lika bra att passa på, hehe.
Det har varit ett par bra men ganska kaotiska dagar sen sist jag skrev.
På natten till måndagen sov jag sämst, stressade iväg tidigt som fan på morgonen med hunden till Kungsbacka och sen hamnar jag i kö. KÖ! Fattar ni vad det innebar? Jo, jag kom försent på min första riktiga arbetsdag.
Men jag hann komma fram innan taxin hade åkt, men blev tvungen att låna pengar av han jag är assistent för eftersom parkeringsautomaterna inte tog mitt kort! PINSAMT! Tur att jag jobbar åt en toppen kille iallafall!

Slutade 6 efter en rolig men relativt hektiskt dag, måste bland annat lära mig köra rullstol ordentligt, herregud!
Sen kom Johanna över med lillen och så drack vi lite te innan det var dags att fixa käk till älskling!
Sen har jag varit ledig tills imorgon, skulle haft kvällsintro igår men det blev inställt och tur var väl det eftersom jag var sååå trött! Har varit i stallet både igår och idag, det är så underbart! Älskar det verkligen, men har sån träningsvärk efter ridpassen, jisses amalia!
Vi har även varit och stressat och köpt foder till lillen, upptäckte ikväll att maten var slut typ och så vi åkte iväg . Tyvärr säljer inte alla maten han käkar så först åkte vi till det närmsta, som vi inte hittade, så då åkte vi till stället vi handlade på förut men det var stängt. Så ringde ett annat ställe och dom höll öppet lite längre så vi skulle hinna. Kaos! Men det löste sig!
Måste dock förbi där imorgon igen, måste köpa klotång till lillen.
Han är ioförsig inte så liten längre, han väger 12 kg den lilla tjockisen! Han har ätit 3 kg mat på typ en vecka även, hm. Vår lilla tjockis med det hiskeliga humöret ;) Valpkurs på söndag, som vi ser fram emot det!

Imorgon jobbar jag dag, 7.30-18.00. Det är väl ända nackdelen (eller fördelen?) att det är så jäkla långa dagar. Trött fort jag tänker på det :P Men då innebär det ju att man får ihop många timmar i ett svep och det är ju kempe greit!
Gordon drar till Norge imorgon och är borta 3 dar, uuuuh, vill inte att han åker för har så svårt att sova utan honom men det är ju bra och snabba pengar. Det täcker ju lätt hyran iallafall.
Nu ska jag tvinga Leo att sova med mig på nätterna, han kan nog också få sitta på en stol vid matbordet när jag äter så jag inte känner mig så ensam. Uhhhhuuhh!

Nej okej, nu tvätta ansiktet och borsta tänderna - imorgon väntar en spännande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0