LÖRDAGSMYS!

Lördag idag, men för mig känns det som en söndag eftersom jag jobbar imorgon.
Men vad gör det om hundra år?
Njut Angelica av stunden, lev i nuet.
Jag blir nästan sjukligt nervös när jag ska börja på ett nytt jobb. Ont i magen, drömmer mardrömmar och har sån ångest. Men det roliga är att det släpper helt när jag väl är på plats och det är få gånger jag verkligen längtar hem och att det känns så galet som jag först föreställt mig. Men. Ändå.

Vi sov länge idag, var inte alls meningen då jag gick och la mig vid 12 igår och tänkte då gå upp vid 9 typ. Men ja, sånt som sker. Det värsta är att jag blir så seeeeg i huvudet av att sova mycket!
Gordon håller på att förbereda käket inför ikväll, jag tror det kommer bli bra! Johanna och Fredrik kommer över, vinet är på kylning och vi har snart städat färdigt.

Igår var en toppen dag ! Det var strålande sol, varmt och vindstilla! Så vår lilla familj åkte ut till havet, det är bara 2 km dit härifrån där vi bor! Helt underbart! 
Var ute där i säkert 3 timmar, så mysigt. Busade med andra hundar, träffade en häftig kille som stannade och pratade med oss bra länge och ja, en underbar dag! Åkte sen och köpte massa frukt sen hem och låta lillen vila. Sen hyra film , käka lite mat och så soffläge! 


Jag stormtrivs verkligen här. Snart ska dom ju renovera lägenheten och då kommer det bli ännu bättre!
Jag känner mig hemma här.
Allt som fattas nu är ett roligt och stimulerande jobb. Fuck vad jag saknar Fotbollsgatan

Kommer provjobba imorgon först hos ena personen sen hos andra, sen på måndag ska jag vara på jobbet mellan 7.30 - 18.00. Sen lite möten tisdag och onsdag och så jobb igen torsdag kväll. Juste ja, jag ska ha läst en hel bok till tisdag för skolan också MEN den är utlånad i hela Göteborg och jag hinner nog inte köpa den. Möh.
Gud så trött jag blir..

Men nu ska jag klippa Gordon, sen ut med lillen och sen duscha och fixa mig!

Btw, ingen som vill ge mig en date med en frisör? Mitt hår är katastrof!
Kommer lägga in lite bilder sen, har så många fina från igår!


LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0