Kaos in my life. Minst sagt.

Torsdag idag, för visst är det torsdag?
Helt tappat bort dagarna, spelar ingen roll om det är fredag eller måndag eller onsdag. Och det är rätt skönt, förutom att man inte har särskilt stor koll på när saker händer.

Det är över en vecka sen jag skrev och det har varit hektiskt. Gordon drog ju till Norge förra torsdagen och jag jobbade eller hängde med hunden. Lördag var en toppen dag med bästa Johanna, jag skulle egentligen bara ut och hämta hunden efter jag jobbat natt men slutade med att vi drog runt på loppis och riktigt fyndade, fick hur mkt grejer som helst som jag tänkt köpa nytt för ynka 300 kronor! Sen åkte jag hem med lillen vid 6, dog i soffan och väntade på att älskling skulle komma hem.

Söndag var det valpkurs, wooop! Så duktig vår lilla kille! Träffade även min kusin som bor här som jag inte sett på säkert 10 år, jätte trevligt! Sen åkte vi och handlade mat , fick bli korv med bröd till lunch . Och jisses vad det är underskattat och vad jag saknat det!

Sen har jag jobbat, pluggat en massa, tvättat och tisdagen var det shopping! Handlade för 4000:- , uoooops! 4 par skor bland annat, och ett av dessa par var ett vita converse i läder. Mums! Men ack så dyrt! Efter vår vilda men oerhört roliga shopping åkte vi hem till oss och Johanna bakade bröd och bullar medan jag mest tittade på ;) 
Sen onsdag var det jobb från 14.00-00.30. Först möte sen jobb. Innan det plugg.

Så ja, hektiska liv. Jag har jobbat 60 timmar på en vecka drygt, samtidigt som jag haft massor i skolan och hemma. Men jag är speedad, glad, lycklig . Bara bubblar i hela kroppen.
Idag åkte vi ut till havet, vår lilla familj. Så mysigt! Sen har jag köpt två olika duschcremer - den ena luktar cocos och den andra vanilj/päron. Lite dyrt, men ack så lyxigt!

Nu är Christian här , men jag tänkte ta och krypa ner i badet. Har haft riktigt fullt upp idag också. Dom ska börja renovera lägenheten här på måndag morgon så nu ska vi packa ihop hela lägenheten igen. Hade tänkt stanna här men då dom renoverar i över 5 arbetsdagar och Johanna o Fredrik flyttar denna helg kändes det mer än kaos att stanna. Måste även upp till Enköping för att trimma hund, hämta däck, träffa familj , hämta bur osv osv så jag håller mina tummar för att någon kan ta mitt pass på onsdag natt så jag kan åka upp.
Sen måste jag säga, jag har fan världens bästa jobb. Aldrig trivts så här bra som jag gör nu - älskar att vara personlig assistent åt den här brukaren! Längtar nästan tills det är dags för jobb igen, som vi skrattar !

Nej, nu badet.
Imorgon bitti kl 7 kommer Johanna och plockar upp mig , då ska vi på frukostshopping på H&M. Dom bjuder på frulle och det är 20% på hela sortimentet! (Skulle nog inte handlat så mkt i tisdags.. Men fyndade rejält - två par brallor som är världens skönaste och rätt snygga för 200 kr!)
Sen ska vi svida om till arbetskläder för då är det dags för att hjälpa Johanna att flytta och renovera hela deras nya lägenhet! Wooop wooop! Hektiska älskade liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0