Ryggläge

Dagarna rullar på - befinner mig just nu i stan hos Bellas systers säng och surfar! Varit ute på landet två dagar utan internet, så försöker catcha upp ;)
Kommer bli ett par lugna dagar, vilket jag inte alls har något emot.
Dock saknar jag älskling väldigt mycket, träffade honom sist i onsdags morgon men får äntligen träffa honom ikväll när han jobbat färdigt! Me happy!
Han har köpt en iphone den luringen, funderar faktiskt också på att göra det. Blir ju samma pris i månaden som jag redan betalar och skulle nog inte skada att uppdatera min gamla telefon som lite lever sitt egna liv ;)


Nej nu ska jag nog gå till soffan,
vad gör ni i helgen? :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0