En helt "vanlig" söndagkväll..

Jag har bestämt mig för att bli bättre på att uppdatera.
Men samtidigt är jag glad att jag inte gör det - för då har man mer att prata om när man träffar sina kära vänner.

Idag har det varit skit fint väder men har max varit ute en halvtimme.
Jag vaknade upp imorse på Tobbe o Sofis soffa - men en djävulsk rödvinshuvudvärk!
Gordon kom och hämtade mig då vi tvättade bilen och handlade lite käk till jobbet, sen iväg ner till jobbet för ett 24 timmars pass .. Heja heja!
Trodde huvudvärken skulle ge med sig, men icke då. Känns som min hjärna krympt och simmar runt där inne typ, obehagligt.

Igår var en riktigt intressant dag! Vaknade hos Pillan tillsammans med Gordon och Bella. Bella hade åkt iväg och handlat frukost - jordgubbar med mjölk, färskt bröd med salami och gurka och kaffe. Bästa vän! <3
Sen iväg och kolla på en hyreslägenhet i stan, får se vad som händer med den! Var ju inte världens fräschaste men kan ju duga över sommaren iallafall, men tycker den var dyr i hyra :p

Sen hem till pappa där vi mös och sov en stund innan det bar iväg till Gs föräldrar där vi käkade lite innan jag åkte till Sofi. Där blev det rödvin, åka raggarbil, gå på motorgården och dricka billig öl och sen in på Joar. Toppen kväll!
Träffade en del roligt folk!
Sen hem till Sofi, käka en rostmacka och sen soooova.

Fredagen var först städning i Uppsala med Gordon, avslutades med en himmelsk sushi innan det blev stan för att träffa Bella medan Gordon åkte vidare till sitt nästa jobb. Vi vilade, pratade, åt sallad från misto uno, åt mörk choklad, kollade film och hade ansiktsmask och hårinpackningar.
Mys mys mys!


Jag älskar mitt liv. Jag älskar mina vänner. Jag älskar min familj. Jag älskar Gordon.

Har mycket att se fram emot;
Torsdag blir en av dom största dagarna i mitt liv.
Jag är ledig vid hamnfestivalen.
Träffa grabbarna grus!
Campa och paddla kanot tillsammans med dom bästa.
London?

Osv osv.


Jobbar imorgon på dagen, sen ledig 1 vecka! Najs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0