Dålig uppdaterare

Förlåt att jag är dåligt på att uppdatera.
Även om jag inte vet om någon läser.

Iallafall. Det beror på att allt för mycket händer i mitt liv.
På 5 dagar jobbar jag nästan 70 timmar.
Vi håller på att köpa lägenhet. Lånelöfte klart, nu bara hitta den perfekta lägenheten.

Men det är inte lätt, för jag är kinkig, och Gordon.
Helst ska den vara:
  • Stooor. Helst en jätte stor tvåa eller en liten trea (säg runt 70 kvm)
  • Fräsch badrum med tvättmaskin och badkar
  • Fräscht kök med diskmaskin
  • Hemska tapeter så vi kan tapetsera om
  • Fina golv
  • En stoooor klädkammare plus många garderober
  • Stor balkong som man går ut från vardagsrummet
  • Bra grannar
  • Billig hyra
  • Säljas relativt billigt
  • Bastu i källaren
  • Rätt sida av Västerås dvs skiljebo eller liknande
  • Inte så lyhört
  • Bra med parkeringar! Ska vara lätt och vara gäst hos oss!
Så, nu ska jag inte specificera mer.
Jag ska istället kolla lite mer efter den perfekta lägenheten, sen mysa med älskling och så sova. Imorgon banken sen jobb.


Puss

Kommentarer
Postat av: emma

uppdatera mer! :)

2011-05-16 @ 21:54:31
URL: http://blaackheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0