Trött tjej

Inatt sov jag rätt kasst, eftersom vi glömt stänga för gardinerna och jag var exited för att gå på jobb!
Var strålande sol imorse, hur härligt som helst!
Jobbdagen gick också smärtfritt, städade 10 rum/lägenheter på 5 timmar vilket jag tycker är godkänt!
Slutade jobbet, tog med mig lite städgrejer och upp till personallägenheten för att städa den.
Det tog 1 ½ timme, så jäkla skitigt det var här!
Sen hem till rummet och städa, höhö.

Sen ikväll har jag kollat på sex and the city, varit nere vid baren under "earth hour" då det var nästan bara tända ljus och en sexig bartender! (; Blev dock inte kvar där så länge eftersom det kom en full man fram på 40 år som blev lite väl närgången och flörtig..
Så gick upp till rummet, tog en lååång skön dusch innan jag hamnade i personallägenheten.
Två kollegor har varit här och jag håller på att baka tekakor!

Testar ett nytt recept och dom där ska typ jäsa i 2 timmar! Så jag har roat mig med att kolla på sex and the city under tiden, hehe.


Jag hade gett upp hoppet om det här, men nu verkar det ju nästan lovande igen?

Gordon, jag älskar dig och tillsammans klarar vi allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0