Träning

Inte klokt att jag, Angelica, befinner mig på ett gym en fredag kväll.

Men det var skönt, gick inte lika bra som häromdagen att träna då magen gjorde sig påminnd och fick inte riktigt upp flåset. Men istället för kondition körde jag powerwalk och en del maskiner + övningar.
Det känns verkligen som det håller på att ge resultat.

Men en tanke som slog mig idag, och som riktar sig mot er som sminkar er;
hur fasiken kan man träna med smink på sig?
Jag vet att jag brukar göra det ibland, men jag sminkar ju mig inte direkt mycket. Men jag tycker det är superirriterande! Jag känner bara hur mina porer öppnar sig och suger åt sig allt smink och smuts.
Det är det som är så skönt när jag tränar här, är att jag sällan går sminkad och därför bara kan kötta på utan att oroa mig för rinnande smink och täppta porer.
Det bästa är också när när man har tränat ett bra pass att gå in på spaat och simma lite, bubbla lite och sen avsluta med en skön bastu. Här finns både finsk bastu , ångbastu och vanlig bastu.


Hejdå otränad kropp och finnig hy,
HEJ TRÄNAD KROPP OCH FIN HY!


Istället för att längta hem så ska jag passa på att njuta över att vara här, det här är ju utlimata stället att bara relaxa.
bild ej tagen av mig, men är på utomhuspool samt bubbelpool (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0