Sommartider hej hej!

Sitter här i sängen och försöker vakna till, men det är segt.
Varit uppe med tuppen idag (hela klockan 10, höhö) , det var Gordon som väckte mig så lika bra att gå upp då för det händer inte ofta ;)
Gick ut på promenad, tvättat kläder, fiskat med några kollegor och varit nere i spat och bastat. Skön dag! Solen har skinit också , helt underbart!


Men eftersom både jag och Gordon är bakis idag så tog energin slut efter ett par timmar, men Gordon blev tvungen att jobba och jag gick till rummet och slocknade. Har sovit i typ 1 ½ timme, så skönt!
Ska nog snart ner och godkänna att jag jobbar på onsdag och sen sova lite mer? Eller nej, är nog dags att baka mer bröd. Gjorde 19 tekakor i lördagsnatt som var skitgoda, men finns bara 2 kvar nu och dom tar slut imorgon bitti..



Igår var en rätt intressant dag också. Vi sov till 4 innan det blev brakfrukost och ner till hotellet och kolla när alla spelade innebandy. Gick sen ner och tränade, planen var att springa 5 km men var helt slut så tog det lugnt och körde mer maskiner istället.
Sen spa innan det var dags för poker! Jag och Gordon vann, så härligt :D Så fick 250 spänn!
Sen var det drickaspel.. "Lowest card"..Och ja, vi blev fulla, inte minst Gordon! Men kul var det!
Men blev rätt tidigt i säng faktiskt, och skönt var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0